Inga kommentarer

Jadu, jag längtade efter att det skulle bli helg, så jag bara kunde njuta av ledighet och få sova länge på morgonen. Men den här helgen har fan bara varit knas. Både bra och dåligt knas. Och jag tänker inte säga mer om det.

Fredag: Hockey och festligheter hemma hos Tessan
Lördag: Mys med Tessan och Marcus och sen körde jag fast i snön med bilen och hade 4 jätte fulla och glada killar i bilen som bara gjorde saken ännu värre, haha. Men ni gav mig ett gott skratt, det ska ni ha klart för er! Sen fick vi gå därifrån hem till hellmans och det var inte och leka med.
Söndag: Hockey

Imorgon är en ny vecka och jag hoppas att den bjuder på roliga saker, att den går fort för jag pallar inte en dag till i skolan, jag gör det verkligen inte. Och sen på fredag åker vi iväg. Det ska bli så otroligt skönt att få komma bort och få tänka på annat.

I want you to be mine, thats it.
Jadu, jag längtade efter att det skulle bli helg, så jag bara kunde njuta av ledighet och få sova länge på morgonen. Men den här helgen har fan bara varit knas. Både bra och dåligt knas. Och jag tänker inte säga mer om det.

Fredag: Hockey och festligheter hemma hos Tessan
Lördag: Mys med Tessan och Marcus och sen körde jag fast i snön med bilen och hade 4 jätte fulla och glada killar i bilen som bara gjorde saken ännu värre, haha. Men ni gav mig ett gott skratt, det ska ni ha klart för er! Sen fick vi gå därifrån hem till hellmans och det var inte och leka med.
Söndag: Hockey

Imorgon är en ny vecka och jag hoppas att den bjuder på roliga saker, att den går fort för jag pallar inte en dag till i skolan, jag gör det verkligen inte. Och sen på fredag åker vi iväg. Det ska bli så otroligt skönt att få komma bort och få tänka på annat.

I want you to be mine, thats it.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback