Saturday



Somnade runt 03 igår, jag kunde helt enkelt inte hålla ögonen öppna längre, och det är väl lika bra det (?) När jag vaknade hade jag 15 sm från personer som tyckte jag sov liite för länge så jag hoppade upp ur sängen på 2 minuter och åkte till ica för att köpa en färskfralla. Underbart. Nu sitter Lisa och jag framför varsin dator och ska snart ut med hundarna. Ikväll blir det kanske party party med Adde och gänget, men vi får helt enkelt se hur planerna ser ut. Ha det bäst


Somnade runt 03 igår, jag kunde helt enkelt inte hålla ögonen öppna längre, och det är väl lika bra det (?) När jag vaknade hade jag 15 sm från personer som tyckte jag sov liite för länge så jag hoppade upp ur sängen på 2 minuter och åkte till ica för att köpa en färskfralla. Underbart. Nu sitter Lisa och jag framför varsin dator och ska snart ut med hundarna. Ikväll blir det kanske party party med Adde och gänget, men vi får helt enkelt se hur planerna ser ut. Ha det bäst
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback