Saturday

Idag känns som att det kommer vara en toppen dag. Jag sov tills nu (13.20) och nu ska jag hoppa in i duschen, sen kommer mamma och pappa hem (har inte fått nämna något i bloggen, men har varit hemma själv hela lovet) sen ska jag åka hem till världens finaste Therese och titta på hennes nya och fina lägenhet. Sen ska vi ut och gå och prata om livet och sen upp till ishallen och kolla när AJ spelar.

Ikväll ska jag med alla grabbar in till stan och fira Marcus som fyllde 20 nu i veckan. Det ska bli en lugn kväll för mig för jag ska köra alla påverkade människor som ska med, haha. Men det kommer bli sjukt kul. Men jag har inte bestämt om jag ska möta tjejerna där och gå ut med dom ett tag, vi får helt enkelt se vad som händer. Men taxi ska jag vara iallafall..wiie

PS: idag är det bara 5 dagar kvar tills tatueringen är på plats, skrämmande! :D


världens finaste Tessan


Idag känns som att det kommer vara en toppen dag. Jag sov tills nu (13.20) och nu ska jag hoppa in i duschen, sen kommer mamma och pappa hem (har inte fått nämna något i bloggen, men har varit hemma själv hela lovet) sen ska jag åka hem till världens finaste Therese och titta på hennes nya och fina lägenhet. Sen ska vi ut och gå och prata om livet och sen upp till ishallen och kolla när AJ spelar.

Ikväll ska jag med alla grabbar in till stan och fira Marcus som fyllde 20 nu i veckan. Det ska bli en lugn kväll för mig för jag ska köra alla påverkade människor som ska med, haha. Men det kommer bli sjukt kul. Men jag har inte bestämt om jag ska möta tjejerna där och gå ut med dom ett tag, vi får helt enkelt se vad som händer. Men taxi ska jag vara iallafall..wiie

PS: idag är det bara 5 dagar kvar tills tatueringen är på plats, skrämmande! :D


världens finaste Tessan


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback