@ school

Började 9.55 med geografi och nu har vi precis slutat min andra lektion så nu ska jag packa ihop mina saker och se till att komma hem såfort som möjligt för att ta hundarna, sen ska mamma och jag åka till haninge för att handla lite nya grejer till garderoben och lite annat. Ikväll blir det plugg och mys med älsklingen. Nu ska jag gå och hämta bilen hos pappa på jobbet, vi hörs senare.

Började 9.55 med geografi och nu har vi precis slutat min andra lektion så nu ska jag packa ihop mina saker och se till att komma hem såfort som möjligt för att ta hundarna, sen ska mamma och jag åka till haninge för att handla lite nya grejer till garderoben och lite annat. Ikväll blir det plugg och mys med älsklingen. Nu ska jag gå och hämta bilen hos pappa på jobbet, vi hörs senare.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback