Schools out

SKOLTRÖTT! Jag vill bars skrika, jag vill bara dra, jag vill bara slänga alla böcker och sen känna att man är fri. Jag är så otroligt skoltrött för tillfället, går inte att beskriva. Jag vill kunna vara som Simon: sova till 14.00, och sen slappa exakt heeela dagen. Men nej istället ska man ställa klockan som inte ens ringer på morgonen (åh vad tokig jag blev i morse) sen slita sig upp ur min ursköna och varma säng för att gå till skolan i cirka 7 timmar, ooh really could I really?

Men skolan varade inte speciellt länge idag heller, utan vi hade två timmars religion, lunch och till sist psykologi och nu ligger jag i sängen och ska plugga lite. Sen ska jag sova och senare ska jag möta min underbara Therese. Vi får se vad vi hittar på. Tjingeling så länge..



Det är precis vad du sprider!

SKOLTRÖTT! Jag vill bars skrika, jag vill bara dra, jag vill bara slänga alla böcker och sen känna att man är fri. Jag är så otroligt skoltrött för tillfället, går inte att beskriva. Jag vill kunna vara som Simon: sova till 14.00, och sen slappa exakt heeela dagen. Men nej istället ska man ställa klockan som inte ens ringer på morgonen (åh vad tokig jag blev i morse) sen slita sig upp ur min ursköna och varma säng för att gå till skolan i cirka 7 timmar, ooh really could I really?

Men skolan varade inte speciellt länge idag heller, utan vi hade två timmars religion, lunch och till sist psykologi och nu ligger jag i sängen och ska plugga lite. Sen ska jag sova och senare ska jag möta min underbara Therese. Vi får se vad vi hittar på. Tjingeling så länge..



Det är precis vad du sprider!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback