Sick n´tired.

Jag har hostat exakt hela natten så jag skrev en lapp på dörren så ingen skulle komma in och väcka mig, och det funkade helt utmärkt. Så hostan lugnade sig och jag fick sova ut i lugn och ro. Nu har jag precis tändt alla levande ljus i rummet, lyssnar på musik och bäddar rent i sängen. Sen ska jag åka och hämta Tessan, för vi måste åka iväg och fixa lite ärenden sen måste jag hem och plugga och bara njuta av att det är fredag imorgon. Som jag längtat!
Jag har hostat exakt hela natten så jag skrev en lapp på dörren så ingen skulle komma in och väcka mig, och det funkade helt utmärkt. Så hostan lugnade sig och jag fick sova ut i lugn och ro. Nu har jag precis tändt alla levande ljus i rummet, lyssnar på musik och bäddar rent i sängen. Sen ska jag åka och hämta Tessan, för vi måste åka iväg och fixa lite ärenden sen måste jag hem och plugga och bara njuta av att det är fredag imorgon. Som jag längtat!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback