Sleepy Sleepy

Matchen gick väll sisådär, förlust med 6-5...Men vi hade trevligt iallafall om man säger så.
Efter matchen åkte jag och Tessan med Petra och Jotta hem till dom två, "vi" städa, pratade och kolla lite tv. Men efter att tiden runnit iväg var jag tvungen att köra hem den hårt arbetande Therese som ska upp och jobba imorgon bitti. Själv ska man ta en låååång sovmorgon och bara dega i sängen hela dagen. Sen får vi helt enkelt se vad som händer..

Nu ligger jag iallafall i min säng, den är kall och otroligt stor måste jag säga. Men snart blir det varm och betydligt mycket mindre. Tv:n står på och ljusen är, som vanligt, tända. Fast ögonen sammarbetar inte speciellt bra med resten av kroppen, dom försöker vara klar öppna, men det blir segare och segare så det är nog dags för min lilla skönhetssömn.  Sleeep tight. (I´m thinking about you every step I take)
Matchen gick väll sisådär, förlust med 6-5...Men vi hade trevligt iallafall om man säger så.
Efter matchen åkte jag och Tessan med Petra och Jotta hem till dom två, "vi" städa, pratade och kolla lite tv. Men efter att tiden runnit iväg var jag tvungen att köra hem den hårt arbetande Therese som ska upp och jobba imorgon bitti. Själv ska man ta en låååång sovmorgon och bara dega i sängen hela dagen. Sen får vi helt enkelt se vad som händer..

Nu ligger jag iallafall i min säng, den är kall och otroligt stor måste jag säga. Men snart blir det varm och betydligt mycket mindre. Tv:n står på och ljusen är, som vanligt, tända. Fast ögonen sammarbetar inte speciellt bra med resten av kroppen, dom försöker vara klar öppna, men det blir segare och segare så det är nog dags för min lilla skönhetssömn.  Sleeep tight. (I´m thinking about you every step I take)
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback