SNOW DOGS



Nu har jag pluggat färdigt, tog endast 3 timmar att skriva klart min logg. Men det var varannan facebook och varannan word dokument om man säger så. Jag ligger fortfarande ner bäddad i sängen med täcket runt min kropp, och de levande ljusen är tända i exakt hela rummet, mysfaktor ligger just nu på 10+. Men det mysiga har alltid sitt slut så nu ska jag klä på mig en tjocktröja för att gå ut och kriga mot snöstormen. När jag kommer hem blir det att hämta bilen för att köra hem till tessan och kolla PH och prata massa skit och sen får vi se om det blir ishallen, men ingen var speciellt sugen så vi får se vad som händer. Kanske blir sunes jul, haha.

Nej nu ska jag ut i stormen och kämpa mig fram med mina underbara hundar. TJING


Nu har jag pluggat färdigt, tog endast 3 timmar att skriva klart min logg. Men det var varannan facebook och varannan word dokument om man säger så. Jag ligger fortfarande ner bäddad i sängen med täcket runt min kropp, och de levande ljusen är tända i exakt hela rummet, mysfaktor ligger just nu på 10+. Men det mysiga har alltid sitt slut så nu ska jag klä på mig en tjocktröja för att gå ut och kriga mot snöstormen. När jag kommer hem blir det att hämta bilen för att köra hem till tessan och kolla PH och prata massa skit och sen får vi se om det blir ishallen, men ingen var speciellt sugen så vi får se vad som händer. Kanske blir sunes jul, haha.

Nej nu ska jag ut i stormen och kämpa mig fram med mina underbara hundar. TJING
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback