STHLM

Skolan gick fort, ovanligt fort om jag ska vara sån. Efter skolan körde jag hem och tog hundarna på en gång, sen åt jag en macka och nu sitter jag och lyssnar på S.A. Ska alldeles straxt köra iväg och hämta Tessan på jobbet sen bär det av mot storstaden för att hitta en jacka till T. Sen ska vi deppa över att vi inte orkar åka ända till Nyköping och titta hockey, det är väl lite därför vi åker till stan: för att tröst handla, haha.

Sen ska vi kolla PH och bara mysa. Inatt ska jag dygna för jag kommer inte kunna sova inatt eftersom jag redan nu är sjukt nervös inför morgon dagen. Imorgon är jag en tatuerad b-rud som kommer lida så in i bomben. Men det är sååå värt det. Jag har ju min lilla support grupp med mig, som ska stötta mig, fånga mina tårar i en burk och få mig på bra humör. Usch ajhdhhgagfafa nu ska jag inte prata mer om det, jag spyr av bara tanken!

Nu ska jag fixa håret, sen dra mig iväg! :)
Skolan gick fort, ovanligt fort om jag ska vara sån. Efter skolan körde jag hem och tog hundarna på en gång, sen åt jag en macka och nu sitter jag och lyssnar på S.A. Ska alldeles straxt köra iväg och hämta Tessan på jobbet sen bär det av mot storstaden för att hitta en jacka till T. Sen ska vi deppa över att vi inte orkar åka ända till Nyköping och titta hockey, det är väl lite därför vi åker till stan: för att tröst handla, haha.

Sen ska vi kolla PH och bara mysa. Inatt ska jag dygna för jag kommer inte kunna sova inatt eftersom jag redan nu är sjukt nervös inför morgon dagen. Imorgon är jag en tatuerad b-rud som kommer lida så in i bomben. Men det är sååå värt det. Jag har ju min lilla support grupp med mig, som ska stötta mig, fånga mina tårar i en burk och få mig på bra humör. Usch ajhdhhgagfafa nu ska jag inte prata mer om det, jag spyr av bara tanken!

Nu ska jag fixa håret, sen dra mig iväg! :)
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback