Varför?



haha..vad har hänt med mig? Jag stänger av klockan och sover vidare, och jag vaknar sedan 20 minuter innan lektionen börjar. Inte alls bra, men skönt. Det kan jag lova!. Det värsta är att det är typ tionde gången det händer också. Kommer till skolan, har geografi och nu har jag slutat för en timme sen (10.55) Så nu sitter jag inne på msn och pratar med lite folk men ska snart köra hem för att gå en lång promenad i det fina vädret. Sen runt 15.00 ska jag åka hem till Tessan och hjälpa henne inför kvällen, det är nämligen inflyttningskalas i den nya lägenheten idag. Mucho trevligt. Sen därefter hoppas jag på att hinna träffa tobbe en sväng, sen ska jag sova tidigt idag. Det behövs mer än något annat just nu.

Still I Rise!

 


haha..vad har hänt med mig? Jag stänger av klockan och sover vidare, och jag vaknar sedan 20 minuter innan lektionen börjar. Inte alls bra, men skönt. Det kan jag lova!. Det värsta är att det är typ tionde gången det händer också. Kommer till skolan, har geografi och nu har jag slutat för en timme sen (10.55) Så nu sitter jag inne på msn och pratar med lite folk men ska snart köra hem för att gå en lång promenad i det fina vädret. Sen runt 15.00 ska jag åka hem till Tessan och hjälpa henne inför kvällen, det är nämligen inflyttningskalas i den nya lägenheten idag. Mucho trevligt. Sen därefter hoppas jag på att hinna träffa tobbe en sväng, sen ska jag sova tidigt idag. Det behövs mer än något annat just nu.

Still I Rise!

 
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback