101005

Idag har man hunnit vara 18 i hela 6 månader, tiden har gått så fruktansvärt fort måste jag säga. Det som också har gått fort var sömnen inatt, känns som man bara hann somna och sen vakna 5 minuter efter. Angelica ch jag somnade runt 02.00 och vaknade precis, vi ska precis springa ut med hundarna sen blir det skolan.

Kl 14.00 åker jag in till stan med klassen, vi ska på en foto utställning. Känns inte speciellt lockade just nu, men vem vet...

Nej men nu måste vi springa iväg, hare bra.

Idag har man hunnit vara 18 i hela 6 månader, tiden har gått så fruktansvärt fort måste jag säga. Det som också har gått fort var sömnen inatt, känns som man bara hann somna och sen vakna 5 minuter efter. Angelica ch jag somnade runt 02.00 och vaknade precis, vi ska precis springa ut med hundarna sen blir det skolan.

Kl 14.00 åker jag in till stan med klassen, vi ska på en foto utställning. Känns inte speciellt lockade just nu, men vem vet...

Nej men nu måste vi springa iväg, hare bra.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback