Back on track

Nu vet jag att det var ett tag sedan jag skrev senast, men det har varken funnits ork, tid eller lust. Så det är därför det har varit lite glest mellan inläggen. Iallfall, detta kommer bli ett super duper långt inlägg, men måste skriva ner allt som hänt.
Denice Honkanen kom ner till storstaden i onsdags, jag mötte upp henne och vi kollade lite hockey och sen åkte var och en hem. På torsdag gick jag till skolan, sen efter åkte jag in till stan för att möte upp Denki och Ellinor (Ellinor hade så fruktansvärt tråkigt hemma i Ludvika så hon fråga om hon också fick komma ner) Vi gick och snoka i affärer och jag köpte väl mest även fast att jag hade minst pengar..Men men, det är så det ska va! Efter stan åkte vi alla hem till mig, åt god mat med familjen sen umgicks vi så underbart mycket.
På fredagen hade vi ett smockfullt schema, jag råka försova mig till skolan så jag hoppade över den eftersom det bara var 1 lektion kvar när jag vakna :/ MEn vi låg inte kvar i sängen speciellt långtr eftersom vi hade så fruktansvärt mycket att hinna med. Systembolaget, fika, handla, ut till torö, hem och fixa oss, sen in till stan för att äte middag med Diana och Julia, sen till sist gick vi ut på Lobby och dansa tills solen steg upp igen...Vi var hemma runt 07.00 och somnade inte förens runt 08.00, sen var det bara att gå upp en timme senare eftersom vi hade visning på huset. Så upp och städa hela huset och sen åkte vi hem till Hellmans och sov i deras soffa i några timmar. Skönt var det, men fy vad seg man var..Sen kom Tina och hämade upp oss runt 16.00 och då skulle vi köra till Grängesberg, Ludvika. Det var så underbart, jag vill inte ens komma hem. Känns skit surt att sitta här ensam i sitt rum utan någon Philip, Denice eller Ellinor. Nu när man är van att ha någon hos sig hela tiden så känns det surt att sova, äta, prata och umgås med sig själv. haha.

Men på lördag var det bara hem till Ellie för att fixa sig och dricka lite vin innan man skulle dra. Sen var det 40 års fest (Lisa och Kristoffer fyllde 20) Fy fan vad roligt vi hade. Men efter ett tag på festen skulle jag gå och möta Philip, det var det värsta jag gjort. haha. Jag visste inte vart jag gick ifrån, jag visste inte var jag var, och jag visste f*n inte vart jag skulle heller, det var det värsta jag varit med om. MEn det bästa var att jag hittade honom efter 30 minuters promenad, helt otroligt! Så glad som jag har varit när jag var uppe hos dig har jag nog inte varit på ett jävla bra tag. Du gjorde allt så himla bra. Men men, iallafall, vi stannade i den här lägenheten där jag mötte upp Anders och Philip ungefär i 15 minuter, sen gick vi ner på stan och drog till krogen. Fy fan vad kul vi hade, sen iallafall åkte jag och Philip hem runt 03.00 och sov. Vi sov till 12 ungefär, sen blev det bara att chilla exakt hela dagen, så himla skönt. Sen somnade vi runt 00.00 och han skulle till skolan idag, så vi gick upp samtidigt, duscha och sen åt vi frukost. Sen plockade pappa och mamma upp mig i Ludvika eftersom dom hadee varit i Idre, i stugan. Så jag fick skjuts av Tina och Philip, sen mötte vi upp dom och sen sov jag exakt hela hela hela resan hem. Jag somnade i ludvika och vaknade när vi kom utanför dörren. haha. Sjukt skönt. Det gick fort och bekvämt. Fast jag hade egentligen velat vara kvar, flyttat dit och sluppit allt hemma, men så funkar det inte riktigt..Men jag saknar er redan :/

Nu pratar jag med Denice, ska snart ner och äta lite lunch, sen kila till skolan för att hämta lite saker, sen möta Lisa, och hoppas jag får träffa Jonah en snabbis också, sen senare ikväll blir det Paradise Hotell tittande med Lisa, sen ishallen. Jag gillare.

        
Nu vet jag att det var ett tag sedan jag skrev senast, men det har varken funnits ork, tid eller lust. Så det är därför det har varit lite glest mellan inläggen. Iallfall, detta kommer bli ett super duper långt inlägg, men måste skriva ner allt som hänt.
Denice Honkanen kom ner till storstaden i onsdags, jag mötte upp henne och vi kollade lite hockey och sen åkte var och en hem. På torsdag gick jag till skolan, sen efter åkte jag in till stan för att möte upp Denki och Ellinor (Ellinor hade så fruktansvärt tråkigt hemma i Ludvika så hon fråga om hon också fick komma ner) Vi gick och snoka i affärer och jag köpte väl mest även fast att jag hade minst pengar..Men men, det är så det ska va! Efter stan åkte vi alla hem till mig, åt god mat med familjen sen umgicks vi så underbart mycket.
På fredagen hade vi ett smockfullt schema, jag råka försova mig till skolan så jag hoppade över den eftersom det bara var 1 lektion kvar när jag vakna :/ MEn vi låg inte kvar i sängen speciellt långtr eftersom vi hade så fruktansvärt mycket att hinna med. Systembolaget, fika, handla, ut till torö, hem och fixa oss, sen in till stan för att äte middag med Diana och Julia, sen till sist gick vi ut på Lobby och dansa tills solen steg upp igen...Vi var hemma runt 07.00 och somnade inte förens runt 08.00, sen var det bara att gå upp en timme senare eftersom vi hade visning på huset. Så upp och städa hela huset och sen åkte vi hem till Hellmans och sov i deras soffa i några timmar. Skönt var det, men fy vad seg man var..Sen kom Tina och hämade upp oss runt 16.00 och då skulle vi köra till Grängesberg, Ludvika. Det var så underbart, jag vill inte ens komma hem. Känns skit surt att sitta här ensam i sitt rum utan någon Philip, Denice eller Ellinor. Nu när man är van att ha någon hos sig hela tiden så känns det surt att sova, äta, prata och umgås med sig själv. haha.

Men på lördag var det bara hem till Ellie för att fixa sig och dricka lite vin innan man skulle dra. Sen var det 40 års fest (Lisa och Kristoffer fyllde 20) Fy fan vad roligt vi hade. Men efter ett tag på festen skulle jag gå och möta Philip, det var det värsta jag gjort. haha. Jag visste inte vart jag gick ifrån, jag visste inte var jag var, och jag visste f*n inte vart jag skulle heller, det var det värsta jag varit med om. MEn det bästa var att jag hittade honom efter 30 minuters promenad, helt otroligt! Så glad som jag har varit när jag var uppe hos dig har jag nog inte varit på ett jävla bra tag. Du gjorde allt så himla bra. Men men, iallafall, vi stannade i den här lägenheten där jag mötte upp Anders och Philip ungefär i 15 minuter, sen gick vi ner på stan och drog till krogen. Fy fan vad kul vi hade, sen iallafall åkte jag och Philip hem runt 03.00 och sov. Vi sov till 12 ungefär, sen blev det bara att chilla exakt hela dagen, så himla skönt. Sen somnade vi runt 00.00 och han skulle till skolan idag, så vi gick upp samtidigt, duscha och sen åt vi frukost. Sen plockade pappa och mamma upp mig i Ludvika eftersom dom hadee varit i Idre, i stugan. Så jag fick skjuts av Tina och Philip, sen mötte vi upp dom och sen sov jag exakt hela hela hela resan hem. Jag somnade i ludvika och vaknade när vi kom utanför dörren. haha. Sjukt skönt. Det gick fort och bekvämt. Fast jag hade egentligen velat vara kvar, flyttat dit och sluppit allt hemma, men så funkar det inte riktigt..Men jag saknar er redan :/

Nu pratar jag med Denice, ska snart ner och äta lite lunch, sen kila till skolan för att hämta lite saker, sen möta Lisa, och hoppas jag får träffa Jonah en snabbis också, sen senare ikväll blir det Paradise Hotell tittande med Lisa, sen ishallen. Jag gillare.

        
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback