Bedrock

Sängen lockar en hel del, täcket, kuddarna och den ny bäddade sängen är det som står högst upp på min lista. Men jag var tvungen att blogga innan jag skulle slocka..

Som sagt, dagen i sin hel hel har absolut varit den sämsta på länge. Tankarna som flög runt i mitt huvud gjorde mig så himla deprimerad. Jag har absolut tänkt på allt som man kan göra idag, från skola, vänner, familj, framtid, dåtid osv. Det har både varit glädje, men en hel del tårar också. Jag kan säga såhär: att det livetjag lever nu är absolut inte detsamma som jag levde i somras. Jag trivs med allt nytt, men jag har även svårt att släppa allt gammalt. Men tiden läker alla sår sägs det. Så nu är det upp till bevis helt enkelt. Och jag vet innerst inne att allt är bra, och jag mår bra, jag är hur lycklig som helst. Men det finns någon där inne som säger: Lisa, vakna upp. Har du verkligen fattat rätt beslut? Det är verkligen första gången på länge som jag själv har sagt det. Annars är det folk i min omgivning som sagt det till mig.

Och jag vet även att allt i allmänhet har gjort denna dag jobbig, och jag vet mycket väl varför och hur jag ska göra för att ta allt som en klackspark. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och då kommer jag bli samma gamla vanliga Lisa igen. Men om det händer en jobbig sak, så är det inte ovanligt att jag börjar fundera på allt annat samtidigt.

Jag vill avsluta med att säga att jag har absolut den fantastiska familjen som finns, och inte glömma mina underbara vänner. Jag skulle absolut inte vara mig själv utan er. Jag mår så fruktnsvärt bra i er närhet. Tack för att ni finns.

Förlåt för ett sånt tråkigt inlägg, men imorgon då kommer jag tillbaka! :)

(lägger upp lite bilder från att vi har varit hemma hos kusinerna på mallorca)











Sängen lockar en hel del, täcket, kuddarna och den ny bäddade sängen är det som står högst upp på min lista. Men jag var tvungen att blogga innan jag skulle slocka..

Som sagt, dagen i sin hel hel har absolut varit den sämsta på länge. Tankarna som flög runt i mitt huvud gjorde mig så himla deprimerad. Jag har absolut tänkt på allt som man kan göra idag, från skola, vänner, familj, framtid, dåtid osv. Det har både varit glädje, men en hel del tårar också. Jag kan säga såhär: att det livetjag lever nu är absolut inte detsamma som jag levde i somras. Jag trivs med allt nytt, men jag har även svårt att släppa allt gammalt. Men tiden läker alla sår sägs det. Så nu är det upp till bevis helt enkelt. Och jag vet innerst inne att allt är bra, och jag mår bra, jag är hur lycklig som helst. Men det finns någon där inne som säger: Lisa, vakna upp. Har du verkligen fattat rätt beslut? Det är verkligen första gången på länge som jag själv har sagt det. Annars är det folk i min omgivning som sagt det till mig.

Och jag vet även att allt i allmänhet har gjort denna dag jobbig, och jag vet mycket väl varför och hur jag ska göra för att ta allt som en klackspark. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och då kommer jag bli samma gamla vanliga Lisa igen. Men om det händer en jobbig sak, så är det inte ovanligt att jag börjar fundera på allt annat samtidigt.

Jag vill avsluta med att säga att jag har absolut den fantastiska familjen som finns, och inte glömma mina underbara vänner. Jag skulle absolut inte vara mig själv utan er. Jag mår så fruktnsvärt bra i er närhet. Tack för att ni finns.

Förlåt för ett sånt tråkigt inlägg, men imorgon då kommer jag tillbaka! :)

(lägger upp lite bilder från att vi har varit hemma hos kusinerna på mallorca)











Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback