Charlie, that really hurts..

Jag har så himla int i min fot, det går inte att beskriva. Så jag tog en dag ledigt från skolan. Eller det heter, jag sjukanmälde mig från skolan och vaknade precis. JAg har sovit jätte dåligt pga foten, så jag behövde sova :(

Men nu ska jag klä på mig, ta på en bandage och åka med mamma och pappa in till solna för att hämta den nya bilen. Vi ska stanna och äta och bara ha familje dag, utan johan eftersom han är ute och cyklar häcken av sig för bring-it.haha Vi höres.

Jag har så himla int i min fot, det går inte att beskriva. Så jag tog en dag ledigt från skolan. Eller det heter, jag sjukanmälde mig från skolan och vaknade precis. JAg har sovit jätte dåligt pga foten, så jag behövde sova :(

Men nu ska jag klä på mig, ta på en bandage och åka med mamma och pappa in till solna för att hämta den nya bilen. Vi ska stanna och äta och bara ha familje dag, utan johan eftersom han är ute och cyklar häcken av sig för bring-it.haha Vi höres.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback