Deppmode

Idag är absolut det värsta dagen jag varit med om på sjukt länge. Har sovit uselt, jag kände absolut inte för att åka till stan med klassen, jag kunde inte komma upp ur sängen i morse, när jag kommer till skolan blir jag bara på ännu sämre humör..Så, så ser min dag ut än så länge. Jag hoppas mer än allt att något kan pigga upp mig. Eftersom humöret är såpass "bra" idag så blev det ingen utgång, för jag är noll sugen på att åka in till stan och spendera pengar. Så idag blir det mys kväll med kusinerna och sen får vi se om jag tar mig upp till ishallen för att titta på match, vi får vänta och se helt enkelt...

Nu ska jag ner och baka en prinsess tårta till Maja som fyller 12 år i slutet på Oktober (vi måste fira henne nu när hon är i Sverige eftersom dom snart åker tillbaka till Mallorca)

Take care.
Idag är absolut det värsta dagen jag varit med om på sjukt länge. Har sovit uselt, jag kände absolut inte för att åka till stan med klassen, jag kunde inte komma upp ur sängen i morse, när jag kommer till skolan blir jag bara på ännu sämre humör..Så, så ser min dag ut än så länge. Jag hoppas mer än allt att något kan pigga upp mig. Eftersom humöret är såpass "bra" idag så blev det ingen utgång, för jag är noll sugen på att åka in till stan och spendera pengar. Så idag blir det mys kväll med kusinerna och sen får vi se om jag tar mig upp till ishallen för att titta på match, vi får vänta och se helt enkelt...

Nu ska jag ner och baka en prinsess tårta till Maja som fyller 12 år i slutet på Oktober (vi måste fira henne nu när hon är i Sverige eftersom dom snart åker tillbaka till Mallorca)

Take care.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback