Det är med dig jag mår som bäst...

...Lisa, du är fan det bästa jag vet. Så är det bara! Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på kungarna av Tylösand och prata.

Dagen bestod av att umgås med Mia och Madde ett tag, sen mötte jag Lisa och Tesse och därefter fick jag ett sms av Jonah: Ska du följa med till matchen? Jag hade absolut inte tänkt det, men när han fråga så blev jag faktiskt ganska sugen. Så vi drog ihop ett gäng så körde vi och kolla på när Bj mötte Botkyrka (5-5). Umgänget är bara föööör bra <3

Men nu känner man sig trött och sliten så nu blir det sängen med frugan. Sovgott.



When I see your face there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing just the way you are.
And when you smile the whole world stops and stares for a while.
Cause girl, you're amazing just the way you are.

...Lisa, du är fan det bästa jag vet. Så är det bara! Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på kungarna av Tylösand och prata.

Dagen bestod av att umgås med Mia och Madde ett tag, sen mötte jag Lisa och Tesse och därefter fick jag ett sms av Jonah: Ska du följa med till matchen? Jag hade absolut inte tänkt det, men när han fråga så blev jag faktiskt ganska sugen. Så vi drog ihop ett gäng så körde vi och kolla på när Bj mötte Botkyrka (5-5). Umgänget är bara föööör bra <3

Men nu känner man sig trött och sliten så nu blir det sängen med frugan. Sovgott.



When I see your face there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing just the way you are.
And when you smile the whole world stops and stares for a while.
Cause girl, you're amazing just the way you are.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback