För vi ska ta studenten, fy fan vad vi är bra!

Dagen startade med att vi skulle pröva ut mössar och  a l l t  annat som man kunde beställa hem. Och jag tryck jag trök på "lägg till i varukorg" minst 20 gånger. (Jag ber om ursäkt pappa, men man tar faktiskt bara studenten en gång) Det jag beställde hem var en mössa (brilliant) med massa olika saker till, jag visste verkligen inte att det var så mycket man skulle välja på mössan, text, vilken färg på diamanten, färg på text, vad som ska stå i skärmen, vad som ska stå bak på mössan, vilket motiv man vill ha inuti mössan, osv. Sen stäldde jag tjocktröja, mjukisbyxor, höga strumpor, tuta, glas, väska, förkläde, mobilfodral, halsband, årsboken och allt gick på 2500:- (då hade jag även tagit bort massa saker också) haha. Men som sagt, all in! Man kan ju absolut säga att man blev så fruktansvärt taggad på att ta studenten, det är nära men ändå så långt bort. Men det börjar kännas lite nu om man säger så.

Efter skolan följde jag med tjejerna som åt pizza, sen mötte jag upp Mia för att åka hem till henne en stund. Och nu kom jag precis hem, och nu måste jag sätta igång att skriva klart mitt underbara svenska tal som ska hållas i 5 minuter på torsdag (nationella prov) Usch, jag är sjukt nervös och jag hatar det!

Sen ikväll får vi se vad som händer, kanske åker och tränar, vem vet! Hare.

PS: provet idag gick gallant!








Dagen startade med att vi skulle pröva ut mössar och  a l l t  annat som man kunde beställa hem. Och jag tryck jag trök på "lägg till i varukorg" minst 20 gånger. (Jag ber om ursäkt pappa, men man tar faktiskt bara studenten en gång) Det jag beställde hem var en mössa (brilliant) med massa olika saker till, jag visste verkligen inte att det var så mycket man skulle välja på mössan, text, vilken färg på diamanten, färg på text, vad som ska stå i skärmen, vad som ska stå bak på mössan, vilket motiv man vill ha inuti mössan, osv. Sen stäldde jag tjocktröja, mjukisbyxor, höga strumpor, tuta, glas, väska, förkläde, mobilfodral, halsband, årsboken och allt gick på 2500:- (då hade jag även tagit bort massa saker också) haha. Men som sagt, all in! Man kan ju absolut säga att man blev så fruktansvärt taggad på att ta studenten, det är nära men ändå så långt bort. Men det börjar kännas lite nu om man säger så.

Efter skolan följde jag med tjejerna som åt pizza, sen mötte jag upp Mia för att åka hem till henne en stund. Och nu kom jag precis hem, och nu måste jag sätta igång att skriva klart mitt underbara svenska tal som ska hållas i 5 minuter på torsdag (nationella prov) Usch, jag är sjukt nervös och jag hatar det!

Sen ikväll får vi se vad som händer, kanske åker och tränar, vem vet! Hare.

PS: provet idag gick gallant!








Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback