Fredag den 13:e

hahaha, vi körde hem till Jonah för att titta på idol och mysa, men nej nej, det blev helt tvärt om, det blev skräckfilm (Fredag den 13:e) med suround system och hela kittet. Man kunde inte sitta lugnt i över 2 timmar, hjärtat kändes som den skulle hoppa ur, haha.

Sen åkte vi och hämtade Robban vid tåget och sen fortsatte vi titta klart på filmen, sen efter filmen gjorde vi absolut ingenting med samtidgt allting. Vi körde iväg och tanka, umgicks, åkte på en fest och sen åkte vi hem och sov. Så nu ligger jag här och ögon går i kors och jag vill bara sooova. Det blir inte bättre heller, ska nämligen upp och jobba om några timmar, så nu ska jag stänga av och få min lilla skönhetssömn.

sleeep tight

    
hahaha, vi körde hem till Jonah för att titta på idol och mysa, men nej nej, det blev helt tvärt om, det blev skräckfilm (Fredag den 13:e) med suround system och hela kittet. Man kunde inte sitta lugnt i över 2 timmar, hjärtat kändes som den skulle hoppa ur, haha.

Sen åkte vi och hämtade Robban vid tåget och sen fortsatte vi titta klart på filmen, sen efter filmen gjorde vi absolut ingenting med samtidgt allting. Vi körde iväg och tanka, umgicks, åkte på en fest och sen åkte vi hem och sov. Så nu ligger jag här och ögon går i kors och jag vill bara sooova. Det blir inte bättre heller, ska nämligen upp och jobba om några timmar, så nu ska jag stänga av och få min lilla skönhetssömn.

sleeep tight

    
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback