Fredags-mys (?)

det har varit en otroligt seg dag idag, skolan tog upp första timmarna, sen blev det hem för att plugga ett tag. Sen har jag bara suttit framför datorn i 5 timmar, haha, skratta eller gråta?

Men nu hoppas jag att det händer lite skojj, för nu ska jag åka och hämta nicole, sen möta Jonah, Rasmus och Sigge vi ska kolla på lite film tänkte vi. Sen senare ikväll ska jag möta upp lillskiten Robban som inte får följa med kompisarna på krogen, haha! Sen ska jag sova hos Lisalutta. Så det kommer säkert bli en bra kvälll...Hoppas ni har haft roligare än mig.

PS: jag är så himla taggad inför tatueringen...Men nerverna börjar komma..
det har varit en otroligt seg dag idag, skolan tog upp första timmarna, sen blev det hem för att plugga ett tag. Sen har jag bara suttit framför datorn i 5 timmar, haha, skratta eller gråta?

Men nu hoppas jag att det händer lite skojj, för nu ska jag åka och hämta nicole, sen möta Jonah, Rasmus och Sigge vi ska kolla på lite film tänkte vi. Sen senare ikväll ska jag möta upp lillskiten Robban som inte får följa med kompisarna på krogen, haha! Sen ska jag sova hos Lisalutta. Så det kommer säkert bli en bra kvälll...Hoppas ni har haft roligare än mig.

PS: jag är så himla taggad inför tatueringen...Men nerverna börjar komma..
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback