Har lagt ner allt nu

Pluggandet går verkligen inget vidare. Jag skippar Geografin och tänkte börja på mitt foto-arbete. Så jag kan gå och lägga mig med liite gott samvete iallfall.

Nu sitter jag och lyssnar på Denki´s spotify lista (f-ulla b-rudar dricker g-rogg) Saknar henne sååå mycket. Men sen får i iallafall se vad som händer, blir iallfall ph tittande med nicboll, sen mys. Jag gillar det.

J o h a n  o c h  L i s a

Pluggandet går verkligen inget vidare. Jag skippar Geografin och tänkte börja på mitt foto-arbete. Så jag kan gå och lägga mig med liite gott samvete iallfall.

Nu sitter jag och lyssnar på Denki´s spotify lista (f-ulla b-rudar dricker g-rogg) Saknar henne sååå mycket. Men sen får i iallafall se vad som händer, blir iallfall ph tittande med nicboll, sen mys. Jag gillar det.

J o h a n  o c h  L i s a

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback