I do you like a truck

Låten är ju bara för himla bra, den spelar om och om i högtalarna! (y)

Efter skolan blev det först länna med Adolf och Gillen, sen körde vi till Täby för att Adam skulle rätta till sina snea ledband. Men han var nöjd eftersom han fick köra min lilla bil. haha, sen lyssna vi på sån underbar musik (I do you like a truck <3 låten). När vi kom hem från hela vårt äventyr släppte vi gillen hemma och sen körde jag och Adam hem och bara chilla ett tag, sen var det bara att åka upp och jobba. Men jag fick fin besök av Nicole, så livet rullade på ganska fint.

Efter jobbet blev det hocket tittande och därefter hem för att kolla PH reprisen, men den började ju inte förens 23.10, så det slutade precis..

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag verkligen sova. Är sjukt trött...Sleep tight!


P å s k f i r a n d e  h e m m a  h o s  o s s






Låten är ju bara för himla bra, den spelar om och om i högtalarna! (y)

Efter skolan blev det först länna med Adolf och Gillen, sen körde vi till Täby för att Adam skulle rätta till sina snea ledband. Men han var nöjd eftersom han fick köra min lilla bil. haha, sen lyssna vi på sån underbar musik (I do you like a truck <3 låten). När vi kom hem från hela vårt äventyr släppte vi gillen hemma och sen körde jag och Adam hem och bara chilla ett tag, sen var det bara att åka upp och jobba. Men jag fick fin besök av Nicole, så livet rullade på ganska fint.

Efter jobbet blev det hocket tittande och därefter hem för att kolla PH reprisen, men den började ju inte förens 23.10, så det slutade precis..

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag verkligen sova. Är sjukt trött...Sleep tight!


P å s k f i r a n d e  h e m m a  h o s  o s s






Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback