Losing sleep

Jag träffade Lisa ett tag, vi åkte till ica, hon skulle köpa lite godis till hemmet. Efter det körde vi ut och stannade och prata på vårt mys ställe! När jag kom hem hade mamma ockuperat mitt rum, för hon ville så gärna kolla ensam mamma söker i mitt rum med min fin fina tv, I understans, I really do. Vi pratade om allt möjligt, allt från skola, kompisar, killar osv. Du är bäst mamma.

Nu ska jag släcka ner och sova, och då menar jag verkligen sova, inte plugga, prata i telefon, smsa, kolla tv, utan sova eftersom jag sov riktigt dåligt inatt...

Imorgon blir det skola, sen åka till haninge för att träna, sen måste jag plugga, dels skriva på mitt svenska muntilga nationella prov och på religions provet som jag har på tisdag, buuu! Men det är smällar man får ta, man kommer nämligen bli nöjd i slut ändan. Jag ska även ringa och boka tid hos tatuerarn. Sen får vi se om något skoj händer efter det!

Jag träffade Lisa ett tag, vi åkte till ica, hon skulle köpa lite godis till hemmet. Efter det körde vi ut och stannade och prata på vårt mys ställe! När jag kom hem hade mamma ockuperat mitt rum, för hon ville så gärna kolla ensam mamma söker i mitt rum med min fin fina tv, I understans, I really do. Vi pratade om allt möjligt, allt från skola, kompisar, killar osv. Du är bäst mamma.

Nu ska jag släcka ner och sova, och då menar jag verkligen sova, inte plugga, prata i telefon, smsa, kolla tv, utan sova eftersom jag sov riktigt dåligt inatt...

Imorgon blir det skola, sen åka till haninge för att träna, sen måste jag plugga, dels skriva på mitt svenska muntilga nationella prov och på religions provet som jag har på tisdag, buuu! Men det är smällar man får ta, man kommer nämligen bli nöjd i slut ändan. Jag ska även ringa och boka tid hos tatuerarn. Sen får vi se om något skoj händer efter det!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback