Pictures of you

Torsdag idag då, jäklar vad veckan går fort. Tiden går fort när man har roligt eller? Inatt sov jag hos Lisa, och jag älskar henne över något annat. Jag låg och sov i morse, och då kommer hon och bjuder på frukost i sängen. Det är äkta kärlek alltså. hahah. Vi lever ett lyckligt förhållande, för evigt! :D

Nej men som sagt, igår var det inte skolfoto utan det är idag, och jag är super taggad. Bonde life, here we come. Efter skolan blir det hem och ta hand om hundarna, plugga, sen träffa Alex ett tag. Sen ikväll kommer mamma, bror och morbror hem, ÄNTLIGEN säger jag bara. Har saknat er så.

Jag ska även se till att redigera bilderna som jag tog på lisa igår, dom blev faktiskt riktigt bra. Mer säger jag inte. Men nu ska jag fixa mig inför skolan. Vi hörs. Puss

Torsdag idag då, jäklar vad veckan går fort. Tiden går fort när man har roligt eller? Inatt sov jag hos Lisa, och jag älskar henne över något annat. Jag låg och sov i morse, och då kommer hon och bjuder på frukost i sängen. Det är äkta kärlek alltså. hahah. Vi lever ett lyckligt förhållande, för evigt! :D

Nej men som sagt, igår var det inte skolfoto utan det är idag, och jag är super taggad. Bonde life, here we come. Efter skolan blir det hem och ta hand om hundarna, plugga, sen träffa Alex ett tag. Sen ikväll kommer mamma, bror och morbror hem, ÄNTLIGEN säger jag bara. Har saknat er så.

Jag ska även se till att redigera bilderna som jag tog på lisa igår, dom blev faktiskt riktigt bra. Mer säger jag inte. Men nu ska jag fixa mig inför skolan. Vi hörs. Puss

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback