Powerwalk

Paradise hotell, vilket jävla program. Men det går ju bara inte att missa pga Andreas. Men en sak är säker, om du ryker från programet kommer jag bojkotta det på en gång.  Efter PH klädde jag och nicole på oss the walking clothes och gick och mötte Lisa plutt, vi gick och gick, det var otroligt skönt måste jag säga! Men kallt efter ett tag. Sen kom Marcus N och mötte oss och följde mig hem. När jag kom innanför dörren blev det en varm dusch, och nu ligger jag i sängen och kollar på PH reprisen, haha.

Imorgon blir det skolan, sen åka och hämta nya bilen och därefter ska jag möta Jonah och bara snacka och umgås, helt underbart måste jag säga!

Men nu ska jag stänga ner datorn och försöka slappna av, och få en tidig natts sömn.

Paradise hotell, vilket jävla program. Men det går ju bara inte att missa pga Andreas. Men en sak är säker, om du ryker från programet kommer jag bojkotta det på en gång.  Efter PH klädde jag och nicole på oss the walking clothes och gick och mötte Lisa plutt, vi gick och gick, det var otroligt skönt måste jag säga! Men kallt efter ett tag. Sen kom Marcus N och mötte oss och följde mig hem. När jag kom innanför dörren blev det en varm dusch, och nu ligger jag i sängen och kollar på PH reprisen, haha.

Imorgon blir det skolan, sen åka och hämta nya bilen och därefter ska jag möta Jonah och bara snacka och umgås, helt underbart måste jag säga!

Men nu ska jag stänga ner datorn och försöka slappna av, och få en tidig natts sömn.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback