Raise your glass



Onsdag morgon då, idag händer det inte speciellt mycket, utan det får bli skolan, sen ska jag träffa min älskade Lisa för att fotografera henne, sen ikväll blir det hockey. Juste sen måste jag klämma in lite plugg däremellan också. Tråkigt, men jäkligt sant.

Idag är det skolfoto också, jag har ingen aning om vad jag ska vara så det får bli att vara sig själv...eller?

haha, har inte så mycket mer att berätta. Igår kväll var vi och kollade skräckfilm, fast jag vet inte riktigt om man kan kalla det för skräckfilm. Sen åkte vi hem och sov som stockar, underbart!


Onsdag morgon då, idag händer det inte speciellt mycket, utan det får bli skolan, sen ska jag träffa min älskade Lisa för att fotografera henne, sen ikväll blir det hockey. Juste sen måste jag klämma in lite plugg däremellan också. Tråkigt, men jäkligt sant.

Idag är det skolfoto också, jag har ingen aning om vad jag ska vara så det får bli att vara sig själv...eller?

haha, har inte så mycket mer att berätta. Igår kväll var vi och kollade skräckfilm, fast jag vet inte riktigt om man kan kalla det för skräckfilm. Sen åkte vi hem och sov som stockar, underbart!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback