Sweet home Nynäshamn

Har egentligen aldrig längtat såhär mycket till skolan som när vi var i Bryssel. Det är första gången jag insett att skolan inte är speciellt tokigt i allafall. Bryssel i sin helhet uppfyllde inte mina förväntningar, alla hade berättat hur roligt det var. Men dom måste ha snackat tvärt-om-språket. För det var endast roligt att komma in på hotellrummet och ragga killar från fönstret, visst Matilda? Under resans gång hann vi kroka med bussen, bli bestulna på olika ägodelar, gå 6 mil, sova 5 timmar, stressa runt i stan, åka helt fel väg på tunnelbanan och till slut vi var 10 minuter ifrån att missa planet hem. Så resan var inte speciellt rolig om jag får säga det själv..

Men samma dag som vi kom hem (fredags) fyllde min älskade Rebecca K 18 hela år, och då hade vi absolut ingen anledning att sitta inne och ruttna utan, då var vi i stan och festade gärnet.

Lördag morgon trodde jag att jag aldrig skulle vakna, alkoholen satt fortfarande i kroppen och benen ville helt enkelt inte sammarbeta med mig. Jag bestämde mig för att aldrig mer dricka, men hah, det blev utgång samma dag. Men då fick jag sms utav Marcus, Garp och Sandro, och då kan man inte tacka nej. Men jag körde bil in så vi kunde komma hem i rimmlig tid, så drickan fick jag avstå, tack gode gud. Vi var hemma runt 05.00 och då var alla deckade hemma hos mig, så jag låg och titta film alldeles själv. Men det blev inte mycket sömn eftersom jag skulle upp och jobba kl 9. Så upp och hoppa och jobb stod på schemat.

Efter jobbet blev det mys dag med tjejerna, jag körde in till haninge för att möta Agge och Becca, vi snackade om gårdagen och bara hade det mysigt. Sen följde Agge med mig hem och vi hade en tjejkväll, vi somnade tidigt och det var precis vad jag behövde.

Idag har jag varit i skolan, och nu ligger jag och Agge i sängen och tittar på top modell 7, sen blir det hockey tittande.

(förlåt för långt inlägg, men behövde summera helgens aktiviteter) Tack för mig, leverpastej.
Har egentligen aldrig längtat såhär mycket till skolan som när vi var i Bryssel. Det är första gången jag insett att skolan inte är speciellt tokigt i allafall. Bryssel i sin helhet uppfyllde inte mina förväntningar, alla hade berättat hur roligt det var. Men dom måste ha snackat tvärt-om-språket. För det var endast roligt att komma in på hotellrummet och ragga killar från fönstret, visst Matilda? Under resans gång hann vi kroka med bussen, bli bestulna på olika ägodelar, gå 6 mil, sova 5 timmar, stressa runt i stan, åka helt fel väg på tunnelbanan och till slut vi var 10 minuter ifrån att missa planet hem. Så resan var inte speciellt rolig om jag får säga det själv..

Men samma dag som vi kom hem (fredags) fyllde min älskade Rebecca K 18 hela år, och då hade vi absolut ingen anledning att sitta inne och ruttna utan, då var vi i stan och festade gärnet.

Lördag morgon trodde jag att jag aldrig skulle vakna, alkoholen satt fortfarande i kroppen och benen ville helt enkelt inte sammarbeta med mig. Jag bestämde mig för att aldrig mer dricka, men hah, det blev utgång samma dag. Men då fick jag sms utav Marcus, Garp och Sandro, och då kan man inte tacka nej. Men jag körde bil in så vi kunde komma hem i rimmlig tid, så drickan fick jag avstå, tack gode gud. Vi var hemma runt 05.00 och då var alla deckade hemma hos mig, så jag låg och titta film alldeles själv. Men det blev inte mycket sömn eftersom jag skulle upp och jobba kl 9. Så upp och hoppa och jobb stod på schemat.

Efter jobbet blev det mys dag med tjejerna, jag körde in till haninge för att möta Agge och Becca, vi snackade om gårdagen och bara hade det mysigt. Sen följde Agge med mig hem och vi hade en tjejkväll, vi somnade tidigt och det var precis vad jag behövde.

Idag har jag varit i skolan, och nu ligger jag och Agge i sängen och tittar på top modell 7, sen blir det hockey tittande.

(förlåt för långt inlägg, men behövde summera helgens aktiviteter) Tack för mig, leverpastej.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback