Tatuering

Nu har jag snart till 100 % bestämt vad jag ska göra. Men jag är fortfarande helt säker, så jag ska fundera nu helgen ut, sen gå dit på måndag. Jag lägger ut några bilder på alla dom förslagen som jag har och det är en av dom som jag gillar mer än dom andra, men det blir en hemlis.

       
             



              



              


Sen har jag några olika typsnitt som jag ska välja mellan om dom kommer här:







Nu har jag snart till 100 % bestämt vad jag ska göra. Men jag är fortfarande helt säker, så jag ska fundera nu helgen ut, sen gå dit på måndag. Jag lägger ut några bilder på alla dom förslagen som jag har och det är en av dom som jag gillar mer än dom andra, men det blir en hemlis.

       
             



              



              


Sen har jag några olika typsnitt som jag ska välja mellan om dom kommer här:







Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback