Theme week

Denna vecka består av en tema vecka, men för oss skiljer det sig inte speciellt mycket. Vi började 9.00 med svenska och vi sitter fortfarande och skriver på våra muntliga svenska nationella prov. Det går kanon för mig, jag skriver så fingrarna krampar. Jag ska skriva om skvaller eftersom årets tema är "språkets makt och möjligheter". Hoppas skrivandet fortsätter såhär bra nästa lektion också. Men jag tror inte det för jag kommer snart tröttna och bara stänga ner allt.

Men nu har vi lunch, tjingeling!

Denna vecka består av en tema vecka, men för oss skiljer det sig inte speciellt mycket. Vi började 9.00 med svenska och vi sitter fortfarande och skriver på våra muntliga svenska nationella prov. Det går kanon för mig, jag skriver så fingrarna krampar. Jag ska skriva om skvaller eftersom årets tema är "språkets makt och möjligheter". Hoppas skrivandet fortsätter såhär bra nästa lektion också. Men jag tror inte det för jag kommer snart tröttna och bara stänga ner allt.

Men nu har vi lunch, tjingeling!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback