Thursday

Imorse var det fortfarande kålsvart ute när larmet började ringa. Jag trodde inte det var ett skämt, jag ville bara blunda om och fortsätta dromma på min underbara dröm! Men så var ju inte läget, jag var tvungen att hoppa upp ur sängen eftersom jag hade snoozat längre en tidsplanen. Så jag slängde på mig lite kläder, sen gick jag ner och ät Special K + mjölk, BÄSTA. Sen fick man stressa på sig lite smink osv..

Därefter hoppade jag in i bilen och körde till skolan och hade religion, geografi, psykologi, svenska och nu har jag grafisk kommunikation. Jag håller verkligen på att somna, vi har suttit framför datorn i snart 3 timmar. Det börjar verkligen kännas nu.

Jag hoppas snart klockan slår 15.15 för då ska jag skynda mig hem till Adam för att ta det lugnt, sen måste jag hem och plugga..:( Sen ikväll är det PH tittande med Nicole och Lisa, sen ska min älsklings systeryster, Lisa sova hos mig. Jag <3 dig!
Imorse var det fortfarande kålsvart ute när larmet började ringa. Jag trodde inte det var ett skämt, jag ville bara blunda om och fortsätta dromma på min underbara dröm! Men så var ju inte läget, jag var tvungen att hoppa upp ur sängen eftersom jag hade snoozat längre en tidsplanen. Så jag slängde på mig lite kläder, sen gick jag ner och ät Special K + mjölk, BÄSTA. Sen fick man stressa på sig lite smink osv..

Därefter hoppade jag in i bilen och körde till skolan och hade religion, geografi, psykologi, svenska och nu har jag grafisk kommunikation. Jag håller verkligen på att somna, vi har suttit framför datorn i snart 3 timmar. Det börjar verkligen kännas nu.

Jag hoppas snart klockan slår 15.15 för då ska jag skynda mig hem till Adam för att ta det lugnt, sen måste jag hem och plugga..:( Sen ikväll är det PH tittande med Nicole och Lisa, sen ska min älsklings systeryster, Lisa sova hos mig. Jag <3 dig!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback