Today my life begins



Dagen startade med möte på skolan. Jag och Mia-lena diskuterade om mitt nya projektarbete. Det gick kanon bra, vi kom fram till massa saker som jag måste ta tag i när det gäller det. Men är orolig hur jag ska klara allt, men men det löser sig under vägens gång! Efter det hade vi två lektioner sen slutade vi. Och då blev det att åka hem till mig för att plugga svenska muntliga nationella. Mia hjälpte mig en hel del, och det kanon bra måste jag säga. Hoppas jag inte svimmar eftersom det är det värsta som finns att prata inför grupp! Men det löser sig nog också.

Efter pluggandet var vi väl värda ett dopp i jacuzzin, så vi slängde på oss bikinin och dök ner! Skönt var det! Därefter körde jag hem mia och fixade små ärenden. Nu ska jag rå plugga på talet så jag kan det som rinnande vatten och ikväll blir det förmodligen hockey (om jag har pluggat klart vill säga) fast jag tror varken jag har lust eller tid. Så jag hoppas det blir en lugn hemma kväll. Kanske åker till haninge och också, men det får vi se.

(l ä n g e   l ä n g e   s e d a n)



Dagen startade med möte på skolan. Jag och Mia-lena diskuterade om mitt nya projektarbete. Det gick kanon bra, vi kom fram till massa saker som jag måste ta tag i när det gäller det. Men är orolig hur jag ska klara allt, men men det löser sig under vägens gång! Efter det hade vi två lektioner sen slutade vi. Och då blev det att åka hem till mig för att plugga svenska muntliga nationella. Mia hjälpte mig en hel del, och det kanon bra måste jag säga. Hoppas jag inte svimmar eftersom det är det värsta som finns att prata inför grupp! Men det löser sig nog också.

Efter pluggandet var vi väl värda ett dopp i jacuzzin, så vi slängde på oss bikinin och dök ner! Skönt var det! Därefter körde jag hem mia och fixade små ärenden. Nu ska jag rå plugga på talet så jag kan det som rinnande vatten och ikväll blir det förmodligen hockey (om jag har pluggat klart vill säga) fast jag tror varken jag har lust eller tid. Så jag hoppas det blir en lugn hemma kväll. Kanske åker till haninge och också, men det får vi se.

(l ä n g e   l ä n g e   s e d a n)

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback