Toyota Auris 2011

Resan in till stan gick kanon, vi stannade på vega och åt lite mat, sen i länna för att lämna tillbaka en duschstång. Sen körde vi till toyota i Rissne. Där vår lilla pärla stod helt sprillans ny och fin. Den var kanon fin att köra, det var en helt annan bil. Så vi är super nöjda. Mamma körde hem bmw:n och jag och pappsen körde hem vår nya lilla sportbil (?) haha.

Nu ska jag fortsätta skriva på min fotoanalys, sen ska jag rensa ut hela garderoben, och därefter ska jag ut och glida lite med nya bilen! :)

Resan in till stan gick kanon, vi stannade på vega och åt lite mat, sen i länna för att lämna tillbaka en duschstång. Sen körde vi till toyota i Rissne. Där vår lilla pärla stod helt sprillans ny och fin. Den var kanon fin att köra, det var en helt annan bil. Så vi är super nöjda. Mamma körde hem bmw:n och jag och pappsen körde hem vår nya lilla sportbil (?) haha.

Nu ska jag fortsätta skriva på min fotoanalys, sen ska jag rensa ut hela garderoben, och därefter ska jag ut och glida lite med nya bilen! :)

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback