Tuesday

Larmet ringde 7.45, och då var det bara att kliva upp eftersom jag skulle köra pappa kl 08.00. Ögonen hängde inte riktigt med i svängarna, men hem kom jag levande, och det är huvudsaken. Nu ska jag precis börja sminka mig och sen välja vilka kläder jag ska ha på mig idag. Sen blir det att köra upp till skolan och ha tre lektioner sen hem och plugga som en galning...Tråkigt, men sant.

Hörs senare.

Larmet ringde 7.45, och då var det bara att kliva upp eftersom jag skulle köra pappa kl 08.00. Ögonen hängde inte riktigt med i svängarna, men hem kom jag levande, och det är huvudsaken. Nu ska jag precis börja sminka mig och sen välja vilka kläder jag ska ha på mig idag. Sen blir det att köra upp till skolan och ha tre lektioner sen hem och plugga som en galning...Tråkigt, men sant.

Hörs senare.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback