UGG

Jag bara äääälskar mina nya skor! Jag har letat, letat och letat och idag hittade mamma och jag dom i Sickla. Jag är en superduper glad Lisa som snart måste sätta sig och plugga. Men innan dess ska jag käka en sallad och fixa lite små grejer.

Vi hörs senare om jag hinner skriva mer idag, för som sagt, plugget måste prioriteras...

Jag bara äääälskar mina nya skor! Jag har letat, letat och letat och idag hittade mamma och jag dom i Sickla. Jag är en superduper glad Lisa som snart måste sätta sig och plugga. Men innan dess ska jag käka en sallad och fixa lite små grejer.

Vi hörs senare om jag hinner skriva mer idag, för som sagt, plugget måste prioriteras...

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback