Wednesday morning

Att man kan vara så trött, de hänger inte ihop alltså. JAg hörde inte ens att larmet ringde imorse, utan pappa kom in och putta på mig eftersom jag skulle köra honom till jobbet. Men nu är jag hemma från att ha kört honom och nu ska jag precis börja sminka mig för att sedan åka till skolan.

Idag är det även prov i geografin, känns KANON kul. Woho, är sjukt taggad (?)

Nej nu ska jag springa iväg, vi höres
Att man kan vara så trött, de hänger inte ihop alltså. JAg hörde inte ens att larmet ringde imorse, utan pappa kom in och putta på mig eftersom jag skulle köra honom till jobbet. Men nu är jag hemma från att ha kört honom och nu ska jag precis börja sminka mig för att sedan åka till skolan.

Idag är det även prov i geografin, känns KANON kul. Woho, är sjukt taggad (?)

Nej nu ska jag springa iväg, vi höres
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback