100914

Tisdag idag då, skolan gick toppen. Och tiden bara rann iväg, och det var det som var skönt. Vi kom även igång med projektarbetet, och det känns så otroligt bra. Efter skolan mötte jag upp Rasmys och Jonah, vi åkte hem till mig och snackade lite och sen åkte vi till SH.

Sen skulle alla på träning så då rörde jag mig hemåt och mötte mamma och pappa, som inte bara var arga utan jätte oroliga. Min mobil hade lagt av och gick varken och få sms eller ringa. Så dom trodde jag hade kört av vägen eller något liknande. Så dom var inte speciellt glada för det, men dom lugnade ner sig relativt snabbt.

Sen åkte jag och mötte Mia ett tag och sen åkte jag hem för att tvätta bilen. Den är som ny nu måste jag säga...Och nu ligger jag och Lisa i sängen och glor på idol, haha. Vilken succé. Men nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med min sessa och kolla klart på idol, sen blir det filmmys. JAG ÄLSKAR DET!

Tisdag idag då, skolan gick toppen. Och tiden bara rann iväg, och det var det som var skönt. Vi kom även igång med projektarbetet, och det känns så otroligt bra. Efter skolan mötte jag upp Rasmys och Jonah, vi åkte hem till mig och snackade lite och sen åkte vi till SH.

Sen skulle alla på träning så då rörde jag mig hemåt och mötte mamma och pappa, som inte bara var arga utan jätte oroliga. Min mobil hade lagt av och gick varken och få sms eller ringa. Så dom trodde jag hade kört av vägen eller något liknande. Så dom var inte speciellt glada för det, men dom lugnade ner sig relativt snabbt.

Sen åkte jag och mötte Mia ett tag och sen åkte jag hem för att tvätta bilen. Den är som ny nu måste jag säga...Och nu ligger jag och Lisa i sängen och glor på idol, haha. Vilken succé. Men nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med min sessa och kolla klart på idol, sen blir det filmmys. JAG ÄLSKAR DET!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback