100921

Dagen började med att springa runt ringvägen, och sen ta hundarna på en promenad innan skolan. Mamma åkte till Linköping igår morse, så jag och pappa sliter här hemma som aldrig förr. Skönt att du är hemma igen plutt mamma.

Åkte och lämnade Johan och Tom vid tåget eftersom dom skulle flyga till Mallorca 14.35 idag (lite avis är man allt) Sen körde jag vidare till skolan där jag och Becca total krossade på redovisningen. Efter skolan körde jag, Becca, Beccus och Malle till Sats i haninge för att träna. Alla tjejer fixade gymkort idag, jag är så otroligt stolta över er!

Nu sitter jag här vid datorn och drömmer mig bort mot sängen och den underbara sömn jag ska få inatt. Men innan det måste jag plugga lite inför GK lektionen imorgon. Jag har även mött upp min prinsessa Lisa för att prata lite om allt möjligt.

Nej men nu ska jag ta och släcka ner datorn för att hoppa ner i sängen med hunden. Imorgon blir det gymmet och sen bio! Myspys!

Dagen började med att springa runt ringvägen, och sen ta hundarna på en promenad innan skolan. Mamma åkte till Linköping igår morse, så jag och pappa sliter här hemma som aldrig förr. Skönt att du är hemma igen plutt mamma.

Åkte och lämnade Johan och Tom vid tåget eftersom dom skulle flyga till Mallorca 14.35 idag (lite avis är man allt) Sen körde jag vidare till skolan där jag och Becca total krossade på redovisningen. Efter skolan körde jag, Becca, Beccus och Malle till Sats i haninge för att träna. Alla tjejer fixade gymkort idag, jag är så otroligt stolta över er!

Nu sitter jag här vid datorn och drömmer mig bort mot sängen och den underbara sömn jag ska få inatt. Men innan det måste jag plugga lite inför GK lektionen imorgon. Jag har även mött upp min prinsessa Lisa för att prata lite om allt möjligt.

Nej men nu ska jag ta och släcka ner datorn för att hoppa ner i sängen med hunden. Imorgon blir det gymmet och sen bio! Myspys!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback