2 cool 4 school

Vi sitter fortfarande kvar i skolan, och försöker "plugga" projekt arbete, men det går ju, som ni säkert märker, inte speciellt bra. Mina gruppmedlemmar SUGER. haha. Nej men vi ska sätta oss ner och skriva klart projektplanen eftersom den ska vara klar på fredag...

Idag har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra, ska träffa Lisa iallafall, sen får vi se vad som händer.

Men nu måste jag springa iväg eftersom jag blv vald som gruppledare, så måste jag motförmodan ta lite initiativ...hah, tack så jätte mycket tjejer för att jag skulle bli det, TACK :s
Vi sitter fortfarande kvar i skolan, och försöker "plugga" projekt arbete, men det går ju, som ni säkert märker, inte speciellt bra. Mina gruppmedlemmar SUGER. haha. Nej men vi ska sätta oss ner och skriva klart projektplanen eftersom den ska vara klar på fredag...

Idag har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra, ska träffa Lisa iallafall, sen får vi se vad som händer.

Men nu måste jag springa iväg eftersom jag blv vald som gruppledare, så måste jag motförmodan ta lite initiativ...hah, tack så jätte mycket tjejer för att jag skulle bli det, TACK :s
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca:

Suger huh??

2010-09-13 | 14:25:58


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback