Cheap Monday

Nu vecka, nya tag och nya möjligheter.
Helgen har varit den roligaste på länge. Trivs som bäst med er och det vet ni tjejer och killar. Fredag var det hockey sen mys med tjejerna, lördag blev det lite festande och söndag blev det jobb. Idag var jag i skolan, sen träffade jag mia, camilla och lilla Lisa.

Nu tänkte jag hoppa ner i badkaret, sen blir det sängen för min del. Är otroligt trött i både kroppen och tröttheten (?) Men jag måste även plugga till min relgion redovisning imorgon. Vi ska rocka fett Beccus.

Jag tänkte inte skriva så mycket mer nu, utan jag måste springa och kika om vattnet har flutit över i badkaret. Jag skriver när jag kommit upp ren och fräsch.



                                 ( m i n  a n d r a  h a l v a )

Puss!

Nu vecka, nya tag och nya möjligheter.
Helgen har varit den roligaste på länge. Trivs som bäst med er och det vet ni tjejer och killar. Fredag var det hockey sen mys med tjejerna, lördag blev det lite festande och söndag blev det jobb. Idag var jag i skolan, sen träffade jag mia, camilla och lilla Lisa.

Nu tänkte jag hoppa ner i badkaret, sen blir det sängen för min del. Är otroligt trött i både kroppen och tröttheten (?) Men jag måste även plugga till min relgion redovisning imorgon. Vi ska rocka fett Beccus.

Jag tänkte inte skriva så mycket mer nu, utan jag måste springa och kika om vattnet har flutit över i badkaret. Jag skriver när jag kommit upp ren och fräsch.



                                 ( m i n  a n d r a  h a l v a )

Puss!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback