I´m packing my bags



Allvarligt. Det är så fruktansvärt tråkigt och jobbigt. Man slänger i lite kläder, sen helt plötsligt står mamma i dörren och säger "men lilla gumman, så mycket kan du inte ta med dig" eller "men haha, varför har du gummistövlar med dig" Så då är det bara att packa upp och börja om, och kraften försvann. Hade varit skillnad om det var kul, men fy fan vad tråkigt det är -.-

Men nu har jag iallfall fått ner lite kläder osv och hoppas mamma inte kommer in och ska säga något snart för då är det bara att börja om...Tänkte åka och möta Lisa snart, vi ska upp till ica för att fixa ett skrivblock till snäckan. Sen ska vi mest bara prata eftersom vi inte får ses på ett tag nu eftersom vi åker inatt...I will really miss u.
 
Sen måste jag försöka komma isäng relativt tidigt eftersom jag har ställt klockan på 03.00 och då  m å s t e  allt vara färdig packat och allt, booring.

Men nu inväntar jag Lisas samtal där hon ska säga: nu kan du åka, love you, puss. För nu vill jag verkligen träffa dig och slippa sitta framför datorn och ruttna. Ha det bäst här ikalla Sverige för nu ska skolan på solsemester i Belgien, WOOHO

( g o t l a n d  s o m  f i n a s t )



( r u m m e t  j u s t  n u )



Allvarligt. Det är så fruktansvärt tråkigt och jobbigt. Man slänger i lite kläder, sen helt plötsligt står mamma i dörren och säger "men lilla gumman, så mycket kan du inte ta med dig" eller "men haha, varför har du gummistövlar med dig" Så då är det bara att packa upp och börja om, och kraften försvann. Hade varit skillnad om det var kul, men fy fan vad tråkigt det är -.-

Men nu har jag iallfall fått ner lite kläder osv och hoppas mamma inte kommer in och ska säga något snart för då är det bara att börja om...Tänkte åka och möta Lisa snart, vi ska upp till ica för att fixa ett skrivblock till snäckan. Sen ska vi mest bara prata eftersom vi inte får ses på ett tag nu eftersom vi åker inatt...I will really miss u.
 
Sen måste jag försöka komma isäng relativt tidigt eftersom jag har ställt klockan på 03.00 och då  m å s t e  allt vara färdig packat och allt, booring.

Men nu inväntar jag Lisas samtal där hon ska säga: nu kan du åka, love you, puss. För nu vill jag verkligen träffa dig och slippa sitta framför datorn och ruttna. Ha det bäst här ikalla Sverige för nu ska skolan på solsemester i Belgien, WOOHO

( g o t l a n d  s o m  f i n a s t )



( r u m m e t  j u s t  n u )

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback