Thursday

Gårdagen var så fruktansvärt bra. Det blev skola och senare drog vi tjejer till haninge för att träna sen drog vi hem till Rebecca K Karlberg för att mysa ett tag. Det blev the sims 3, jätte mysig middag och sen åkte vi en runda med bilen. Därefter skulle jag fixa mig fin fin, tjejerna hjälpte förstås till. När jag var klar med sminkandet och hårfixandet var det bara att sätta sig i bilen helt själv ovh köra till stan.

Jag mötte upp Nikki vid fridhemsplan och därefter körde vi till en biljardpub där jag fick rå stryck i biljard. Men det är lugnt, jag tog ändå inte i...Efter mycket skratt och prat körde jag hem till mina underbara flickor som hade bäddat så fint och mysigt. Det blev kvällsmackor och sen sängen, vi var så trötta.

Idag tog skolan upp den mesta tiden, men vi slet och kämpa igenom den här dagen. Efter skolan åkte Rebeccorna hem till mig och slängde i sig lite mat, sen körde vi Karlberg till jobbet och efter det körde jag och Andrén till sats för att gå på aerobics. haha inga kommentarer säger jag bara. MEn nästa vecka är det din tur Karlberg att plågas, hihi. Vi duschade där och sen körde vi tillbaka till hålan för att plocka upp arbetarN. Nu sitter vi i sängen och kollar på nyheterna, men vi ska snart borsta tänderna och krypa ner i sängen och kolla på film..

Imorgon blir det mys med min lilla Lisa, gissa om jag längtar gumman!

Gårdagen var så fruktansvärt bra. Det blev skola och senare drog vi tjejer till haninge för att träna sen drog vi hem till Rebecca K Karlberg för att mysa ett tag. Det blev the sims 3, jätte mysig middag och sen åkte vi en runda med bilen. Därefter skulle jag fixa mig fin fin, tjejerna hjälpte förstås till. När jag var klar med sminkandet och hårfixandet var det bara att sätta sig i bilen helt själv ovh köra till stan.

Jag mötte upp Nikki vid fridhemsplan och därefter körde vi till en biljardpub där jag fick rå stryck i biljard. Men det är lugnt, jag tog ändå inte i...Efter mycket skratt och prat körde jag hem till mina underbara flickor som hade bäddat så fint och mysigt. Det blev kvällsmackor och sen sängen, vi var så trötta.

Idag tog skolan upp den mesta tiden, men vi slet och kämpa igenom den här dagen. Efter skolan åkte Rebeccorna hem till mig och slängde i sig lite mat, sen körde vi Karlberg till jobbet och efter det körde jag och Andrén till sats för att gå på aerobics. haha inga kommentarer säger jag bara. MEn nästa vecka är det din tur Karlberg att plågas, hihi. Vi duschade där och sen körde vi tillbaka till hålan för att plocka upp arbetarN. Nu sitter vi i sängen och kollar på nyheterna, men vi ska snart borsta tänderna och krypa ner i sängen och kolla på film..

Imorgon blir det mys med min lilla Lisa, gissa om jag längtar gumman!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback