100407



Då var det torsdag igen och det står massa roliga saker på schemat. Kan ju först börja att sammanfatta de senaste dagarna.

På min födelsedag hade jag som sagt en liten middag med mina fina vänner + min fina mamma. Vi käkade tacos och drack gott. Jag fick även otroligt fina blommor av Solo och en underbart god parfym av min kärlek. Vi slappade hemma hos mig och hade allmänt trevligt. Mattias och Solo stannade över natten, men dom fick inte speciellt mycket sömn eftersom dom började röra sig mot jobbet vid 5.45 morgonen där på.

På onsdagen gick jag en kort stund i skolan och sen var det bara att packa väskan och åka hem till Mattias där vi tog det lugnt för att sedan åka till Södertälje  för att se när Henke spelade mot SSK i kvalet. Dock blev det förlust med 3-2, men han hängde inte läpp för det.

Idag har jag hängt lite i skolan och varit ute på promenad med hundarna. Nu ska jag precis hoppa in i duschen för att sedan bege mig till stan med hela familjen + Mattias för att fira min födelsedag. Det ska bli kanon kul och mysigt, längtar!

Imorgon är det skola som gäller och sen blir det till stan igen eftersom Mia inte kan dyka upp på lördag så ska vi fira min födelsedag på en mysig restaurang, myyyys på hög nivå! :)

Ha det bra!

(på min 16 års dag)




(på min 17 års dag)



(på min 18 års dag)







Då var det torsdag igen och det står massa roliga saker på schemat. Kan ju först börja att sammanfatta de senaste dagarna.

På min födelsedag hade jag som sagt en liten middag med mina fina vänner + min fina mamma. Vi käkade tacos och drack gott. Jag fick även otroligt fina blommor av Solo och en underbart god parfym av min kärlek. Vi slappade hemma hos mig och hade allmänt trevligt. Mattias och Solo stannade över natten, men dom fick inte speciellt mycket sömn eftersom dom började röra sig mot jobbet vid 5.45 morgonen där på.

På onsdagen gick jag en kort stund i skolan och sen var det bara att packa väskan och åka hem till Mattias där vi tog det lugnt för att sedan åka till Södertälje  för att se när Henke spelade mot SSK i kvalet. Dock blev det förlust med 3-2, men han hängde inte läpp för det.

Idag har jag hängt lite i skolan och varit ute på promenad med hundarna. Nu ska jag precis hoppa in i duschen för att sedan bege mig till stan med hela familjen + Mattias för att fira min födelsedag. Det ska bli kanon kul och mysigt, längtar!

Imorgon är det skola som gäller och sen blir det till stan igen eftersom Mia inte kan dyka upp på lördag så ska vi fira min födelsedag på en mysig restaurang, myyyys på hög nivå! :)

Ha det bra!

(på min 16 års dag)




(på min 17 års dag)



(på min 18 års dag)





Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback