busted

hahaha. Skönt att en viss människa loggat in på min facebook, tagit bort massa människor och låtsats som ingenting, bra drag, riktigt bra. Eftersom jag får mejl och sms varje gång jag loggar in på facebook, i smsett och mejlet står det både adress och telefonnummer därifrån den loggats in. I det här fallet stod det att det hade loggats in i södertälje kommun, hmmmmmmmmmmmmmmm svårt....
Så jag kan ju bara meddela att det inte varit jag som raderat massa folk utan Mr X har gjort det. BRAAA :D

Efter några minuters hockey var jag bara tvungen att åka hem och fixa massa saker inför kvällen. Tvätta bilen, äta middag, fixa presenter och mysa med nya bilen, JAG BARA ÄLSKAR DEN :D Efter allt fix blev det mys-tårt-kalas hos Mia och sen träffade jag paow ett tag och nu ligger jag i sängen och heytellar med alla min älsklingar, Paulina, Louise, Strömvall, Benny, Jed och Thobbe. Heytell är fan det roligaste som finns. Vi har dissat sms och kör fullt ut på heytell, hahaha :D

Imorgon är det jobb och sen får vi se vad som händer. Därefter är det fredag och sen kaaapten rööööööööööd, dåååålig helg.

Tjaaaråååå
hahaha. Skönt att en viss människa loggat in på min facebook, tagit bort massa människor och låtsats som ingenting, bra drag, riktigt bra. Eftersom jag får mejl och sms varje gång jag loggar in på facebook, i smsett och mejlet står det både adress och telefonnummer därifrån den loggats in. I det här fallet stod det att det hade loggats in i södertälje kommun, hmmmmmmmmmmmmmmm svårt....
Så jag kan ju bara meddela att det inte varit jag som raderat massa folk utan Mr X har gjort det. BRAAA :D

Efter några minuters hockey var jag bara tvungen att åka hem och fixa massa saker inför kvällen. Tvätta bilen, äta middag, fixa presenter och mysa med nya bilen, JAG BARA ÄLSKAR DEN :D Efter allt fix blev det mys-tårt-kalas hos Mia och sen träffade jag paow ett tag och nu ligger jag i sängen och heytellar med alla min älsklingar, Paulina, Louise, Strömvall, Benny, Jed och Thobbe. Heytell är fan det roligaste som finns. Vi har dissat sms och kör fullt ut på heytell, hahaha :D

Imorgon är det jobb och sen får vi se vad som händer. Därefter är det fredag och sen kaaapten rööööööööööd, dåååålig helg.

Tjaaaråååå
Follow on Bloglovin
Kommentarer
tessan:

vilken looser den där killen är!

2011-08-19 | 13:53:25
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback