GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP

Nu har jag precis vaknat, faaan vad thaaaack pappa. Eftersom jag kom instampades vid halv 6 imorse så skulle han visa hur man spelar musik på morgonen. Öppnade min dörr och hans dörr till kontoret och spelade högsta volym till green day. GLAD MAN BLIR. Så jag var tvungen att resa mig för att sänka innan mitt huvud sprängs. Bra start på morgonen!

Nu ska jag städa på mitt rum som jag inte gjort på evigheter känns det som. Sen ska jag hämta strömvall för att fixa lite saker inför kvällen. Och ikväll är det FEEEEZZZzzzT. MEn imorgon, som alltid, så jobbar jag. ååångest eftersom jag alltid måste upp och jobba "dagen efter" MEn nu ska jag sätta igång med städningen. Ha en bra dag.

Nu har jag precis vaknat, faaan vad thaaaack pappa. Eftersom jag kom instampades vid halv 6 imorse så skulle han visa hur man spelar musik på morgonen. Öppnade min dörr och hans dörr till kontoret och spelade högsta volym till green day. GLAD MAN BLIR. Så jag var tvungen att resa mig för att sänka innan mitt huvud sprängs. Bra start på morgonen!

Nu ska jag städa på mitt rum som jag inte gjort på evigheter känns det som. Sen ska jag hämta strömvall för att fixa lite saker inför kvällen. Och ikväll är det FEEEEZZZzzzT. MEn imorgon, som alltid, så jobbar jag. ååångest eftersom jag alltid måste upp och jobba "dagen efter" MEn nu ska jag sätta igång med städningen. Ha en bra dag.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback