Läggdags

Då har man hunnit arbeta, umgås med mamma & pappa, gå ut på powerwalk och varit på bio. En bra dag helt enkelt. Det blev bio på heron city med gullisarna, Anna och Paulina. Filmen var grym, sällskapet var bäst och hemresan var kanon. hahaha!

Imorgon blir det att fota Anna och Paow, sen på kvällen är det party. Moster kommer även till sthlm imorgon, så som jag har längtat. Men nu ska jag slå på en film och gosa ner mig bredvid Wille. Sovgott så hörs vi imorgon.


Bilder från dagen















Då har man hunnit arbeta, umgås med mamma & pappa, gå ut på powerwalk och varit på bio. En bra dag helt enkelt. Det blev bio på heron city med gullisarna, Anna och Paulina. Filmen var grym, sällskapet var bäst och hemresan var kanon. hahaha!

Imorgon blir det att fota Anna och Paow, sen på kvällen är det party. Moster kommer även till sthlm imorgon, så som jag har längtat. Men nu ska jag slå på en film och gosa ner mig bredvid Wille. Sovgott så hörs vi imorgon.


Bilder från dagen















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback