New things

Som sagt, vi var på IKEA idag, men det känns som vi kom hem med allt annat än vad vi skulle. Dessa två skor fick jag av mamma idag, gulle dig. Sen fick jag lite andra små saker. Fick även hem skorna från nelly idag, men beställde storlek 36 och insåg att jag behöhvde 37 istället. Bra där Lisa. Första och sista gången jag beställer skor på internet.

Har även fotograferat vår bil till annonsen. Farväl min vän, jag har haft både bra och dåliga tider med dig.







Mina nya älsklingar...


Som sagt, vi var på IKEA idag, men det känns som vi kom hem med allt annat än vad vi skulle. Dessa två skor fick jag av mamma idag, gulle dig. Sen fick jag lite andra små saker. Fick även hem skorna från nelly idag, men beställde storlek 36 och insåg att jag behöhvde 37 istället. Bra där Lisa. Första och sista gången jag beställer skor på internet.

Har även fotograferat vår bil till annonsen. Farväl min vän, jag har haft både bra och dåliga tider med dig.







Mina nya älsklingar...


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback