Wedenesday



Då var man nyvaken och på benen igen. Gårdagen var kanon mysig men eftersom Louise skulle upp och jobba idag så bestämde vi oss för att åka hem itid. Vi var i Älvsjö 00.15 och då bestämde jag mig för att åka hem och sova eftersom jag har så fruktansvärt mycket att göra idag.

Jag har precis börjar fixa på rummet, såg ut som laserturken varit här och gjort kaoz med han. Så blev lite sängmys imorse med lite tv och nu ska jag ner och tvätta min otroligt smutsiga bil invändigt. Senare idag hoppas jag på att få träffa Nicole! Men vi får se vad som händer :D


Bilder från gårdagen.


På g från Skärholmen till Huddinge, BÄSTA BÄSTA BÄSTA DU!



















Väl framme. Emelie & Louise




Jossan och Caroz




Födelsedagsbarnet












Födelsedagsbarnet och Kim


Henning<3




Kvinnan i mitt liv!


Då var man nyvaken och på benen igen. Gårdagen var kanon mysig men eftersom Louise skulle upp och jobba idag så bestämde vi oss för att åka hem itid. Vi var i Älvsjö 00.15 och då bestämde jag mig för att åka hem och sova eftersom jag har så fruktansvärt mycket att göra idag.

Jag har precis börjar fixa på rummet, såg ut som laserturken varit här och gjort kaoz med han. Så blev lite sängmys imorse med lite tv och nu ska jag ner och tvätta min otroligt smutsiga bil invändigt. Senare idag hoppas jag på att få träffa Nicole! Men vi får se vad som händer :D


Bilder från gårdagen.


På g från Skärholmen till Huddinge, BÄSTA BÄSTA BÄSTA DU!



















Väl framme. Emelie & Louise




Jossan och Caroz




Födelsedagsbarnet












Födelsedagsbarnet och Kim


Henning<3




Kvinnan i mitt liv!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback