Dan före...

....dopparedan, eller nej, juste. Jobbar 12,5 timme imorgon och därefter är det julbord med jobbet.

Kom precis hem från jobbet, har totalt jobbat 11,5 timme idag och det känns mycket i mina ben kan man ju lugnt säga. & Nu har jag precis avslutat ett snyftarsamtal med mamma, grät genom hela samtalet, saknar alla där hemma så det gör ont. Och det som gör allt så svårt är att det är julafton imorgon och man ser alla uppdateringar på facebook alla som pyntar sina granar, bakar julgodis, lyssnar på julmusik, allt det där lilla extra gör mig så himla ledsen just nu. Julafton utan sin underbara släkt (?) går det ens, nej usch, det är fruktansvärt jobbigt. Men har fullt upp och jobbet och hoppas det går fort så julafton bara kan vara över....

Sovgott. Hej
....dopparedan, eller nej, juste. Jobbar 12,5 timme imorgon och därefter är det julbord med jobbet.

Kom precis hem från jobbet, har totalt jobbat 11,5 timme idag och det känns mycket i mina ben kan man ju lugnt säga. & Nu har jag precis avslutat ett snyftarsamtal med mamma, grät genom hela samtalet, saknar alla där hemma så det gör ont. Och det som gör allt så svårt är att det är julafton imorgon och man ser alla uppdateringar på facebook alla som pyntar sina granar, bakar julgodis, lyssnar på julmusik, allt det där lilla extra gör mig så himla ledsen just nu. Julafton utan sin underbara släkt (?) går det ens, nej usch, det är fruktansvärt jobbigt. Men har fullt upp och jobbet och hoppas det går fort så julafton bara kan vara över....

Sovgott. Hej
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback