*gäsp*

Då undrar jag, hur fasen kan jag vara så trött? helt sjukt vad trött jag är exakt hela tiden. Visst, jag har inte sovit alls  mycket dem senaste nätterna, har helt enkelt haft roligare för mig. Men måste försöka komma in i tiden snart. & det blir ju inte idag eller imorgo för idag ska vi dricka lite vin hemma hos Matilda och sen går vi över på högis och har en grym kväll & imorgon är det kickoff med jobbet så då blir det inte heller speciellt mycket sömn. Så det får väl bli på måndag, får gå och lägga mig snor tidigt eftersom vi ska upp tidigt och jobba på tisdag, undra hur det kommer gå. Haha!

Nu har jag iallafall tänt lite ljus på rummet och har städat undan lite eftersom Nina flyttar in imorgon, då ska det vara fint och snyggt på vårt rum, haha. Jag och Erica ska knata ner till tvättstugan och därefter blir det, som sagt, fest. Ha det!











Då undrar jag, hur fasen kan jag vara så trött? helt sjukt vad trött jag är exakt hela tiden. Visst, jag har inte sovit alls  mycket dem senaste nätterna, har helt enkelt haft roligare för mig. Men måste försöka komma in i tiden snart. & det blir ju inte idag eller imorgo för idag ska vi dricka lite vin hemma hos Matilda och sen går vi över på högis och har en grym kväll & imorgon är det kickoff med jobbet så då blir det inte heller speciellt mycket sömn. Så det får väl bli på måndag, får gå och lägga mig snor tidigt eftersom vi ska upp tidigt och jobba på tisdag, undra hur det kommer gå. Haha!

Nu har jag iallafall tänt lite ljus på rummet och har städat undan lite eftersom Nina flyttar in imorgon, då ska det vara fint och snyggt på vårt rum, haha. Jag och Erica ska knata ner till tvättstugan och därefter blir det, som sagt, fest. Ha det!











Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback