högis <3

Vilken jäkla kväll. Det var verkligen dunder roligt. Hur mycket folk som helst och detta är bara försäsongen, haha. Detta kommer bli en riktigt bra säsong känner jag, alla är helt underbara runt omkring en. Kom iallafall precis innanför dörren med fia, Erica och Emelie gick hem i förväg. Vi alla andra var kvar på högis sen gick vi hem till Simon ett tag och nu la jag mig nyss i sängen och ska kolla klart på The smurfs, som alla klagar på att jag vill kolla på, hmmf.

Imorgon blir det att åka ner till byn och gå på systemet (eller, ja, inte jag direkt, men alla andra) och sen ska vi ut i backen och åka och därefter får vi se vad som händer. Söndag är det iallafall kickoff med jobbet och då jäklar ska vi, som alla säger, sätta ribban på hur säsongen kommer bli, haha.

Sovgott!


Vilken jäkla kväll. Det var verkligen dunder roligt. Hur mycket folk som helst och detta är bara försäsongen, haha. Detta kommer bli en riktigt bra säsong känner jag, alla är helt underbara runt omkring en. Kom iallafall precis innanför dörren med fia, Erica och Emelie gick hem i förväg. Vi alla andra var kvar på högis sen gick vi hem till Simon ett tag och nu la jag mig nyss i sängen och ska kolla klart på The smurfs, som alla klagar på att jag vill kolla på, hmmf.

Imorgon blir det att åka ner till byn och gå på systemet (eller, ja, inte jag direkt, men alla andra) och sen ska vi ut i backen och åka och därefter får vi se vad som händer. Söndag är det iallafall kickoff med jobbet och då jäklar ska vi, som alla säger, sätta ribban på hur säsongen kommer bli, haha.

Sovgott!


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback