Lammet & grisen

Då var det ett tag sen jag skrev, men har verkligen haft FULLT upp Inget jobb, förutom igår, men mycket annat har hänt, hehe. Men nu är jag tillbaka för att stanna om man säger så. Vet inte när jag skrev senast men i lördags blev det som sagt en lugn kväll. Lite film och så. Sen i söndags körde vi en jäkligt rolig utgång med all personal, underbara ni! Sen i måndags vaknade jag av att David ringde mig och ville att vi skulle åka hundspann. Så bort med bakfyllan och på g till hundarna. Det var bland det roligaste jag varit med om, verkligen. Jag åkte med Emelie och Patrik och dem gav mig ett gott skratt för livet. Sen var det bara hem och byta om och gå och jobba! Sen gick jag hem och bytte om återigen och taggade till fest i sporten. Alla var hur taggade som helst. Stod i källaren och Dj:a sen vart det utgång i Tandådalen.

Idag vaknade vi efter 12.30 och då gick vi och käka lunch och sen har vi åkt massa skidor och nu ska vi precis hoppa in i bilen och åka till Lindvallen alla vi frukost flingor för att äta köttbuffé på lammet och grisen, hur grymt? BÄST!

Hörs lite senare! Lägger upp lite bilder från senaste dagarna.







måste dra nu! Lägger upp fler sen!
Då var det ett tag sen jag skrev, men har verkligen haft FULLT upp Inget jobb, förutom igår, men mycket annat har hänt, hehe. Men nu är jag tillbaka för att stanna om man säger så. Vet inte när jag skrev senast men i lördags blev det som sagt en lugn kväll. Lite film och så. Sen i söndags körde vi en jäkligt rolig utgång med all personal, underbara ni! Sen i måndags vaknade jag av att David ringde mig och ville att vi skulle åka hundspann. Så bort med bakfyllan och på g till hundarna. Det var bland det roligaste jag varit med om, verkligen. Jag åkte med Emelie och Patrik och dem gav mig ett gott skratt för livet. Sen var det bara hem och byta om och gå och jobba! Sen gick jag hem och bytte om återigen och taggade till fest i sporten. Alla var hur taggade som helst. Stod i källaren och Dj:a sen vart det utgång i Tandådalen.

Idag vaknade vi efter 12.30 och då gick vi och käka lunch och sen har vi åkt massa skidor och nu ska vi precis hoppa in i bilen och åka till Lindvallen alla vi frukost flingor för att äta köttbuffé på lammet och grisen, hur grymt? BÄST!

Hörs lite senare! Lägger upp lite bilder från senaste dagarna.







måste dra nu! Lägger upp fler sen!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback